2018. dec 29.

Na jó, én voltam tusványoson, akinek a fapados hiányzott

írta: Hegedüs Evelin
Na jó, én voltam tusványoson, akinek a fapados hiányzott

A barátaim nem igazán lepődtek meg a riportot látván, csak ennyit mondtak: tipikus. Viszont az internet népe annál inkább. De hogy is kezdődött az egész?37746040_10155747761815823_3338514036647002112_n.jpg

Szóval az első reggelem volt az 5 napos fesztiválból. A nap keltett, mint mindig. Nem a korai sugarai, hanem a dög meleg, amikor már menekülsz különben megfulladsz a sátorban. Tegnapi ruha, tegnapi kóma minden játszott, kerestem a spanokat, nyilván már söröztek, én meg a reggeli gondjaimmal küzdöttem. A kijárathoz közel megláttam 2 vagányabbnak tűnő tagot kamerával, gondoltam, csak nem az echo tv és kifelé menet leszólítottam őket, hátha érdeklik a bánatom.

 

Sajnos érdekelte, jól elbeszélgettünk igazából én se számítottam rá, hogy kibírják rögöhés nélkül. Igaz a neccesebb részek ki lettek vágva, viszont tény, hogy amilyen fesztiválok vannak Erdélyben (Emi tábor stb.) ott van pottyantós, nem csak ezek a műanyag retkek!

És akkor a nagy kérdés, ez csak vicc vagy full komoly?! Minden viccnek fele igaz szerintem, az már másik kérdés, hogy melyik fele. De akik már rutinosabbak a trollokkal kapcsolatban, gondolom feltűnt nekik az #ITM póló.

Szólj hozzá

külföld fesztivál erdély fapados pottyantós tusványos trollkodás 444 teknót