2019. dec 12.

Az első kalandom Pesten

írta: Hegedüs Evelin
Az első kalandom Pesten

Amikor bejelentette a csapat, hogy a Soproni nyitófülekkel páros belépőt lehet nyerni a Tankcsapda 25 éves jubileumi koncertre, még jobban ráálltunk a sörös fülek-kupakok gyűjtésére. Voltam olyan szerencsés, hogy szereztem egy páros jegyet, oké már csak kell egy span, ha már úgyis 2főre szól a jegy, hogy igazán jó buli legyen.

tankcsapda-t30-jaszbereny_20190607.jpg

Írtam egy gyerekkori haveromnak, aki már Pesten sulizott kemény 2 hete, hogy lesz ez a koncert, van jegy is tök jó lesz. Erre az volt a válasz, hogy menjünk Evelin, de én késni fogok, ott találkozunk. Semmi gond, intéztem fuvart magamnak, Bajáról végül egy 6-7 fős csapat ment egyenesen a Budapest Parkba. Útközben elkezdődött az alapozás sörözgetés, én elkezdtem a 3-4 éves telefonommal fotózni, videózni és maradt 20% az aksiban. Délután 6 óra van Zalán, a haverom csak 9-re jön, hívom, hogy én már a helyszínen vagyok, vagyis csak szerettem volna hívni, mert a szolgáltató beleszólt, hogy az egyenlegem nem elegendő egy híváshoz. Akikkel utaztam már bementek a Parka, én pedig a kapuban tanakodtam egyedül, hogy mi is legyen. Leszólítottam egy bácsit, elég hajléktalan formája volt, hogy kísérjen már el valahova, ahol feltudom az egyenlegem tölteni. Elkísért valami újságoshoz, vettem 2 sört is neki, majd vissza a parkhoz. Rendes öreg volt. 15% a telefonomban, közöltem Zalánnal, hogy nélkülem nem tud majd bejönni a koncertre mert 1 jegy 2 főre szól, és ha én bemegyek elveszik a másik jegy is. Ezután teljesen lemerültem.

A  Park bejáratánál 3 srácnak feltűnt, milyen rosszarcú forma volt az idegenvezetőm és fogalmam nincs semmiről. Odajöttek, megkérdezték van-e jegyem, mert nekik 2 páros jegyük van és be tudnak vinni. Annyira megörültem nekik, mintha az Istenek küldték volna őket. Az egyik tag még a telefonját is odaadta, amiről folyamatosan sms-eztem Zalánnal, hogy mikor ér már a kapuhoz, mert kimegyek érte.

Lassan eljött a 9 óra, Zalán írt, hogy kint vár. Tök jó, de szakad az eső, megszámlálhatatlan ember vesz körül, valahogy ki kéne jutni. Mivel megázni nem akartam, de a jó édes anyám otthon gondoskodott rólam, és kaptam tőle 4-5 db fekete 60literes kukászsákot esőkabi helyett. A 3 srác anyukája nem gondoskodott róluk, így adtam nekik is kukás zsákos kabátot, majd elköszöntem tőlük, és elindultam a kijárathoz.

Meg lett Zalán, visszaverekedtük magunkat a tömegbe, továbbra is szakadt az eső a koncertből olyan 1-másfél óra volt még max, de az felejthetetlen buli volt. 7-8 évesen, amikor a kedvencem lett a zenekar, nem gondoltam volna, hogy 8 év múlva ott fogok állni a 25 éves jubileumi koncerten, ahova jegyet se lehetett venni (hivatalosan khm..) csak nyerni!

Amikor vége lett a koncertnek elindultunk valami szórakozóhely felé, persze csak kocsmákat találtunk. Eljött az éjjel 2, már el is fáradtunk, haza kéne menni.

-Zalán, merre is laksz?

-Óbudán valahol.

-és az messze van?

-á dehogy, 15-20perc séta, átmegyünk a hídon és ott vagyunk.. asszem.

 odubaesbpark.png

Hát végül nem 10 perc lett belőle és szerintem az összes híd mellett elsétáltunk, mire hazaértünk. Másnap tök kómásan lopott borospohárral, (amiben még volt) és kukászsákokkal a táskámban elindultam busszal Baja felé.

Ez 5 éve történt, idén 30 éves a kedvenc bandám. Az hogy megyek-e a 30 éves jubileumra, nem is kérdés. Ha ilyen merész kalandban nem is lesz részem, csak élvezem a zenét, már teljesül a vágyam. Persze semmi rossznak nem leszek az elrontója és hozzám méltóan fogom lehozni a bulit!

Szólj hozzá

budapest programok koncert emlék utazas belföld tankcsapda jubileum főnixcsarnok Debrecen BudapestPark T30 kobormacska