2018. okt 31.

Magamról

írta: Hegedüs Evelin
Magamról

Hegedüs Evelin vagyok, egy őrült lány Bajáról. Bár nem a szellemi képességem miatt, hanem a döntésekért, hogy fejjel megyek a falnak.

A rokonságom nagy része Erdélyben él, mert a jó édes anyám onnan származik (hál’ Istennek), ezért egész kis korom óta járok Lövétére, ami szerintem nagyon sokat tett a személyiségemhez és lehetséges, ha nem ingáznék 2 ország között 10 éve, most nem írnám ezeket a sorokat.szekelybarbii.jpg

Észrevettem már óvodában, hogy itt Baján nagyon mások az emberek, mint ott. Életmódtól kezdve, a mindennapjaik sem úgy telnek egy átlagembernek a különböző helyeken. De minden helynek meg van a maga szépsége. Ezt a szépséget keresem én, a lakosokon keresztül és mutatom be az egyes helyeket a véleményemmel együtt.

Én egy kóbor macskaként szeretném járni a világot, busszal, stoppal, repülővel, nem számít, csak mehessek, akár egyedül is. Többször volt, hogy stoppoltam, általában haza, mert siettem vagy nem vettem észre egy helyen az árak színvonalát, aztán elfogyott a pénzem. Akkor mondták is a rokonok, hogy hát Evelin te tök hülye vagy és ebből baj lesz, de szerintem az a baj, hogy folyton csak a rossz oldalát látják azoknak a dolgoknak, amik nekem a szabadságot és a boldogságot adják.

stoppolas.jpg

Egy csomót gondolkodtam azon, valami vagány dolgot kéne csinálni, nehogy szép fiatalon begyöpösödjek, aztán minden napom ugyan olyan legyen és azt vegyem észre egy nap, hogy 50 éves vagyok 3 macskával meg egy kutyával és semmi maradandót nem alkottam.

Tehát utazgatok, határon innen és túl. Az a célom, hogy minden magyar lakta települést bejárjak, felfedezzek olyan helyeket is, amiket nagyon kevesen ismernek.

Hiszem, hogy sokkal több van a Kárpát medencében, mint amennyit képekből látunk. Ezekről a helyekről olvashattok többnyire itt az oldalamon, illetve a bohém kis életemről, történeteimről, tapasztalataimról. A barátaim, ismerőseim szerint néha vicces vagyok, remélem ti sem fogtok unatkozni vagy elaludni a sorok között.

 

 

Szólj hozzá